31. december 2015 PrintvenligGodt nytår
Af Hans Milter Pedersen
Forretningsudvalget for FSU vil gerne takke alle skakspillere på Fyn for et godt 2015 og samtidig ønske alle et godt og lykkebringende 2016.

Når vi ser tilbage på 2015, er der ingen tvivl om, at Påskestævnet i Svendborg står særlig i erindring. Dejligt, at så mange fynboer bakkede op om arrangementet og var med til at gøre stævnet til en stor succes.

Påskestævnet 2016 afholdes igen i Svendborg. Vi håber på samme opbakning. I forretningsudvalget har vi besluttet, at vi i også i 2016 giver kr. 100 i tilskud til hver tilmelding fra et medlem af FSU. Man tilmelder sig DM - og betaler tilmeldingsgebyret normalt. De 100 kr. vi så blive tilbagebetalt under DM.
Der gives ikke tilskud til deltagelse i lynturneringer.

I løbet af foråret 2016 vil FSU afholde et dommerkursus, hvor regler mm. genopfriskes - mere herom senere.

Tilmeldingen i FM i skak er lagt ind i DSUs turneringssystem. Vi håber mange vil deltage i kampen om Fynsmesterskabet.

Desuden håber FSU, at et par klubber vil stå for at arrangere junior grandprix stævner - der skal indgå i DSUs junior grandprix turnering.

Endnu engang tak for et godt 2015 - og held og lykke i 2015