Velkommen til FSUs holdturnering 2011/2012.

Holdturneringsprogrammet for 2011/2012 kan hentes her.

Reglementet for holdturneringen finder du under menuen organisation - men du kan dog også klikke her og læse en pdf version af reglementet.

Vejledning i indberetning af resultat:

Skema til holdkampe finder du ved at klikke her - Holdkampskema.pdf
Under menupunktet holdskak vil der på spilledagene i den venstre kolonne være en rubrik, med overskriften indtastning af resultat.

Arbejdsgangen er herefter: 1) Vælg den rigtige kreds. 2) Vælg den rigtige match 3) Vælg spillere og resultater ved hjælp af pilene på siden. 4) Indtast navn på person der har indberettet resultatet 5) Når indberetningen er slut trykkes på indberetning af resultat. 6) Herefter svar hjemmesiden tilbage med grøn skrift, at indtastningnen er afsluttet.

Bemærk dog, at hvis der anvendes en spiller, som ikke er kommet på styrkelisten vælges "ukendt spiller". Spilleroplysninger sendes til tl@fsu-skak.dk , som herefter sørger for at spiller kommer på styrkelisten. Samtidig giver TL meddelelse til kartoteksføreren om indmeldelsen.

Har man problemer med indtastningen er man velkommen til at kontakte TL. Holdlederen skal opbevare holdkort indtil sæsonen er færdigspillet. Er holdkortet sendt til TL opbevarer TL kortet til sæsonen er færdigspillet.

Bemærkninger fra turneringslederen:

Vurdering af partier:
Der henstilles til alle holdledere om - ved modtagelse af remistilbud - ikke at vurdere på det enkelte parti, men på holdkampen som en helhed.

Mobiltelefoner:
Enhver lyd fra et elektronisk kommunikationsudstyr, såsom telefon, udsender skal medføre tabt parti. Dette uanset, om toner kommer i forbindelse med ringning, sms, kalender, opladning eller andet.